INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, November 3, 2012

Game.



Assalamualaikum.

Aku dah edit semuaa benda yang aku ada kecuali deviantart. HAHA. Well aku takdapat buang sifat kemalasan aku tu lol. Seriously, aku taktahu macam mana nak handle benda alah tu. Lama jugak dah aku tak blogwalking lol nantilah. Semalam aku and kakak aku buat passport. Like seriously, service tu memang tak memuaskan, jujur aku cakap ni haha. Hangiiin kakak aku sebab duration buat passport dia sampai tiga hari baru nak settle. Siapa yang tak hangiin kan? Bukan main depa cakap satu jam je dah siap. Dah lah, aku malas lagi nak membebel. Buat sakit hati je lmao.

Sejak dua menjak ni aku suka main game. I mean, game dalam Facebook hahaha lol. Diamond Dash tu. Takkan tak tahu. Well okay. Memang ada jugak orang yang taktahu haha keh.

Post hari ni pendek je. Aku pun tak tahu kenapa aku update entry merapu ni. Maaf ye. Aku nak tengok Masterchef kejap ewahh. Kadang-kadang tengok rancangan tu memang macam buat sakit hati je haha aku pun tak tahu kenapa maybe sebab tengok perangai dieorang kot. Macam-macam je heshhh.

I was about to cry. But no tears come out. There was only sensation of my heart being pulled to shreds.


Jyaa ne.

0 glittering star: