INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Wednesday, November 28, 2012

Move

Assalamualaikum.

Gambar atas tu merupakan gif pertama yang aku buat lol. Ramai sangat dah orang pandai buat gif. Aku je orang yang paling lambat buat. Tapi size gif ni agak besar jugak. Banyak sangat frame and aku letak jpeg quality besar sangat pft takpa. Haha yep aku ada simpan cerita Brave. Thanks to my couzi. Dia rajin sangat nak download macam-macam movies.

Lama sangat dah aku tak update blog aku ni sebab pindah. Dari Kuching ke Mukah. Dekat Kuching ade internet connection.. Dekat Mukah ni ada jugak tapi slow lah. Takpa asal ada daripada takdak langsung kan. Aku rindu arr nak berbloging eh serious ni ;_; Belakangan ni banyak spent time bukak tumblr. Obses dah aku dengan blog fandom aku tu. Tapi aku takkan lupakan blog kesayangan aku ni haha.

Merdeka Plaza dah bukak hari ni. First day open. Aku takda kat Kuching sekarang nih nanti je aku pergi pft. Next month pergi Kuching.. okay lah tu. Tak sabar nak pergi.. Ada cousin aku sekali pulak tu. HAHA.
"I noticed your beautiful red hair"- Minato
Ohya hari tu kawan aku ada request aku buat poster FF. HAHA ye aku ada buat tapi aku macam tak puas hati je.. Entah la! Sebab aku main taruk je seasoning time nak buat poster tu haha. Ni dia:
Lol haha. Aku nak cuba buat satu lagi.. Mesti. Paling susah time nak letak gambar character. Character perempuan senang nak letak.. Kalau Baekhyun tu lah susah sikit. Aku dah carik dekat tumblr tp yang aku tak jumpa pun gambar dia yang sesuai pft. Banyak sangat gambar dekat stage.. Kalau gambar macam tu mana sesuai nak letak dekat poster ff kan. URGH okay aku akan fikirkan macam mana nak buat poster yang ke-2. Sebab aku rasa tak puas hati dengan yang first ni. Aku ni bukannya berseni sangat pun. SERIOUS memang bukan tangan and otak yang berseni. Tapi aku suka melukis.. HEHE.
Aku rindu dengan someone. Ehem. HAHA
Jyaa ne.

0 glittering star: