INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Sunday, November 4, 2012

Semakin addict?


Assalamualaikum.

Tiap-tiap hari dah aku bukak tumblr ngehehe. Semakin addict aku jadinya. Banyak graphic yang cantik-cantik. Rindu zaman kegemilangan aku dulu ewah. HAHAHAHA keh. Aku selalu berfikir, macam mana nak tarik orang bukak tumblr aku and follow and be friend with me. Ewahh, macam kau tu famous sangat. //bercakap dengan diri sendiri hahaha keh lupakan.

Actually, aku rasa aku ada problem sekarang nih.. Problem pasal sekolah kot? Entahlah. Aku dah luahkan dekat member aku yang sorang nih. Dia cakap dia faham perasaan aku. Aku glad yang dia faham keadaan aku. Okaylah, sebagai konklusi, aku rasa aku ni seorang yang coward. Aku rasa semenjak dulu perangai aku cenggitu. Ahh molla molla molla. Aku akan menangis kalau aku memang betul-betul taknak lakukan sesuatu yang memang aku taknak buat walaupun ia perkara yang munasabah untuk dilakukan keh. Agak rumit jugak ayatnya haha. Apa-apapun, tengok lah nanti mcm mana.

Entry kali ni pendek je. Fikiran aku sekarang ni.. Entahlah. Sukar nak digambarkan ewahh haha keh.
Kadang-kadang aku tengok banyak jugak budak-budak arrogant dlm tumblr tuh. Ah biasalah. Hakikatnya, aku tak sukapun perangai dieorang cenggitu haha. Takpa, lain orang lain lah pandangan masing-masing kan? Oh, btw, you deserve it.
Jyaa ne.



0 glittering star: