INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, November 6, 2012

Trending | Ray yang comel :3


Assalamualaikum and konichiwa minna-san.

Well, seperti yang semua orang dah tahu, eh wait. Aku tak rasa semua orang tahu haha. Maybe ada sesetengah orang je tahu, pasal nama Amir tu dah jadi trending dekat twitter. Dieorang cakap yang hanya 95' liner sahaja yang tahu haha keh. Well at the first place memang lah aku rasa pelik and macam 'eh, macam mana tiba-tiba nama Amir tu boleh jadi trending pulak?' ahahaa lol.

Hari ni aku tak sekolah pun. Semalam pun. Semangat nak sekolah tu macam tiba-tiba hilang je. HAHAHAHA ye aku tahu aku teruk aaaa mollasoo. Esok aku sekolah. InsyaAllah. Kalau boleh aku nak tolong kawan aku jadi pembantu hakim ketika pertandingan bicara berirama tu nanti. Seriously, aku memang rindu gila saat-saat manis mase Form 2 dulu, terutama ketika latihan bicara berirama hahaha lol. Memang. Tapi agak puas hati jugak lah sebab tak sia-sia usaha kiteorang dulu. Dapat jugak jadi number 1.

Yang tak boleh belahnya group kiteorang terpaksa pulak buat persembahan ketika majlis penutupan. Seriously! Gelabah gilaa masa tu hahaha memang tak dapat lupa ah saat-saat pahit and manis pada ketika itu ewah.

OMG seriously aku tak sabar tunggu comeback dieorang. Sebab muka depa C-clown ni makin comel je aku tengok. EH like seriously memang comel aa
Okay. Orang dalam gambar atas tu Ray namanya. Merupakan salah seorang daripada kumpulan C-CLOWN. Actually c-clown ni baru je debut tahun ni. Bulan berapa entah lah. Time raya dulu kot, dengan lagu yang bertajuk SOLO. Aku rasa daebak jugak lah lagu debut dieorang tuh hahahaha keh. Ray ni one of my biases lol he's cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. TOO CUTE. HAHA. Cuteness overload namanya.

Tak lama lagi budak-budak C-clown ni buat comeback. Gambar atas tu gambar teaser dieorang. Setiap seorang daripada mereka mempunyai teaser gambar yang berbeza lol okay poyoo gila ayat aku ah lantak. Benda yang buat aku tersengih pulak, ada sorang budak dalam C-clown ni, sama umur aku ahaha. Tinggi woo. Nama dia Maru kalau tak silap aku. Kalau nak dibandingkan, aku tua lagi daripada dia haha dia lahir bulan september. Aku pulak Januari lol terasa tua. Eh muda lagi haha..
Okay lah. Nak tengok drama. Maaf buat entry merapu and merepek ni. HAHA just aku sekadar nak update je sebenarnya.
Jyaa ne!

0 glittering star: