INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, November 8, 2012

Cannot wait aaaaaaah :D

Barom :) Source: Tumblr
Assalamualaikum.

Ehem ehem. Seperti sudah sedia maklum, sejak dua menjak ni aku memang gilakan C-CLOWN nih. HAHAHAHA grup baru kpop. Boleh dikatakan baru jugak lah. Aku mula minat C-CLOWN ni time lagu debut dieorang, SOLO. Lagu depa nih simple je tapi memang best kalau kita dengar betul-betul. Terus jatuh cinta pandang kedua!//slap Ewah.

Aku nak cerita yang c-clown ni akan release MV/lagu baru dieorang, kalau tak silap aku tajuk nya Young Love. Lagu lain ade jugak, tajuknya Cold, Goodnight. Apa-apapun, memang tak sabar ah nak tunggu MV dieorang ni. Tengok teaser pun aku dah memang dapat agak yang lagu baru C-clown ni mesti daebak! Suddenly feel excited about this! HAHAHA

Teaser #1:


Teaser #2:


Teaser #3:


WAHHHHHHHHHHHHHHH! Sampai ada tiga teasers gituuu. Daebak daebak daebak. Walaupun masih ramai lagi orang tak kenal C-CLOWN ni, aku akan tetap sokong dieorang nih! EHEM. Gituu. Terlebih semangat pulak aku ni. Kangjun dah kena pilih jadi watak dalam semua teasers ni ewah. Merangkap sebagai main vocalist, mestilah kan? HAHA. Well actually dia tak termasuk pun dalam list bias aku hahaha kejamnya aku. Ade lah jugak rasa minat kat dia ni. Tapi, biasa je ngehe.

Hari ni nak cakap pasal teaser tu je sebenarnya HAHAHA maaf kalau entry aku kali ni macam buang masa korang je untuk baca. Puih macam ada je orang baca blog macam aku ni ;_; aaaaaa.
I have a really good feeling about this song. Ahh chinca. Sabar ;;_;;
Jyaa ne.

0 glittering star: