INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, November 15, 2012

OMG DAEBAK C-CLOWN COMEBACK! :D

Assalamualaikum.

OMG tu je aku tulis hari ni OMG. HAHA. Hai. Anda semua tahu tak? Hari ni C-CLOWN released MV untuk lagu baru dieorang, tajuknya Far Away.. Young Love. Tapi drama version lah. Actually dah tengahari tadi dah aku tengok. Siap download lagi. Kalau tak salah aku, dieorang ade jugak kot release yang dance version nanti. Mesti best punya! Nak tengok muka abang-abang handsome gitu. Eh wait. Abang-abang? Memanglah tapi seorang je jadi dongsaeng aku lol. Aku Jan, dia Sept, therefore, I am Maru's noona lol dah jadi noona dah aku ni.

Apa-apapun memang daebak gila lah Kangjun dalam MV tu. Kadang-kadang melting jugak aku tengok dia ni lol. Tak boleh tak boleh. Aku dah banyak kali curang dan kali ni aku tak mahu curang lagi okay, kesian biases aku yang lain haha okey. First-first, Key (SHINee), lepas tuh Myungsoo (Infinite). Lepas tuh Sehun (EXO-K), and Ray (C-CLOWN). Takpa, mereka semua ni tetap menjadi bias aku sampai bila-bila. Aku dapat setia dengan semua biases aku tau haha.

Oh sorry dari tadi aku cakap pasal MV. Tak pulak aku kasii link videonya grr ha ni diaaaaaa. Enjoy!
Lepas tengok, komen ar. Okay ke tak lagu ni. Bagi aku lagu n mv ni super daebak. Minat tahap gaban dengan lagu ni tauuu.

Okay now stop talking about the MV. Sekarang nak cerita hal lain pulak. Aku dari hari tu berusaha cari cara nak donload Bokura Ga Ita:Zenpen movie. Asyik-asyik tak dapat je. Last-last aku bukak satu blog ni. Blog ni beri link dekat mana nak download. And yeaaaaaaaaaaaaa! Akhirnya aku berhasil dalam mendownload movie tu. Happy gila. Esok maybe part 2(kohen) aku akan download. Just wait and see! Yang first part tu aku dah tengok setengah je. Yang selebihnya beloommm
Eh aku rasa sejak belakangan ni aku macam pelik je time bercakap dengan orang. Entah la aku pun tak tahu apa sebabnya
Jyaa ne.

0 glittering star: